Saturday, October 29, 2011

Pemakaian Tudung Akan Di Haramkan Di Semua Intitusi Pendidikan Di Malaysia? Biar Betul!!


Terbaru.. ini maklumat yang wa dapat dari Putrajaya. Pihak Menteri juga sudah mengeluarkan pekeliling bagi pengharaman pemakaian tudung ini di semua intitusi2 pengajian tinggi dan juga di sekolah2. Adakah ini realiti atau fantasi?


Gambar hanyalah sekadar Hiasan


Pihak Menteri juga telah menyenaraikan beberapa jenis tudung yang haram dipakai sewaktu berada di dalam sekolah atau pun kawasan kampus. Antara jenis tudung yang tidak boleh di pakai ialah:-

1. TUDUNG SAJI
2. TUDUNG PERIUK.
3. TUDUNG TERMOS.
4. TUDUNG CAT.

5. TUDUNG BOTOL.

Dan berbagai-bagai lagi jenis TUDUNG yang selalu menjadi permainan murid sekolah.. masih lagi dalam pemerhatian.

hehehe..

Lu org semua dah terkena. Sori ar.. sekali sekala wa bergurau. Saja nak kasi ringan sikit kepala. Jangan marah ar.

hahahaha..

Penghargaan entri ni wa ambil dari sini.

12 comments:

cik sakdi said...

hahaha ape jadah nak pakai tudung saji gi U. bek bawak gi tuai padi. haha

Anisa said...

hahaha....sengal!

cik panadol said...

Kali bdk2 U dah takleh pakai tudung..wa rase lu mungkin bersara dr menjadi kasanova...memandangkan lu mmg pantang ngn gadis bertudung ni hahaha

Alin Marlini said...

adohyaii..bikin panasss jek..hehehehe

dwaty said...

saje jer....

bdk johor said...

cik sakdi:

ok apa pakai tudung saji. orang lain tak pernah buat, lu buat! baru lar cool.
hahaha

bdk johor said...

Anisa:

Sengal-sengal ubi.
hahaha

bdk johor said...

cik panadol:

hahaha..ayat lu nih memang tak bole blah!
cet!!

bdk johor said...

Alin Marlini:

sekali sekala Alin. hehe

bdk johor said...

dwaty:

hehe.. amacam..ada rasa2 nak belasah wa ker?
hahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

muahahaha... meh sani wa taji siku lu... hahaha

bdk johor said...

Melati Qistyna's:

aiseh qis..lu pun nak belasah wa jugak? dengan langkah seribu.. wa cabuuuuuuuuut!!!
hahaha