Wednesday, April 27, 2011

Rindu...





wa ni tak pandai berkata2 kalau bab2 perasaan ni. selalunya wa luahkan melalui lagu jer. nak tergelak pun ade. abis nak buat camne.. kalau wa buat ayat romantik nanti, silap2 bila dah siap nanti terus jadi ayat2 mantera semerah padi. hehe. lu org jangan gelak ar wa letak lagu siti fairuz ni. haaa tengok!!.. belum ape2 lu org dah gelak dah. ni yang rasa nak bako jer ni. hehehe. wa bagi dia suruh nyanyi lagu ni, alih2 wa pulak yang nak nyanyi. aarhh!! wa tak pedulik.. wa nak nyanyi jugak utk dia. standby semua. wuahahaha!!



Bila Rindu Kusebut Namamu

Tanpa ku sedar aku tersebut namamu
Mengapakah hanya dengan tiba-tiba
Aku pun menjadi rindu
Dan wajahmu ku terbayang
Adakah engkau pun begitu merindu

Bila ku rindu aku tersebut namamu
Bila ku resah ingin rasa ku bertemu
Aku jadi tak menentu
menunggu kehadiranmu
Mengapakah lama hilang tanpa berita

Apa khabarmu di sana kekasihku
Semoga engkau tak lupa padaku
Jangan biar ku merindu
Jangan biar ku tertunggu
Sepinya di hatiku menunggumu

Bila ku rindu aku tersebut namamu
Di dalam mimpi aku dibelai olehmu
Indah sungguh percintaan
Indahnya berkasih sayang
Betapa aku merindu kepadamu





video





haah..haah.!! jangan gelak.!

hehe

7 comments:

cik panadol said...

Adeh lu ni! Muka ganas,gelak besar tapi...

DALAM HATI ADA TAMAN LA....

Lu rindu kt sape ni?

mr.curly said...

sapo laie cik pana..mestile dgn bdk yg same name dgn tuuuuuuuuut..hikhik

p/s: jgn marah arr bro..hahaha

bdk johor said...

aduhh!! wa dh agak dh, mesti kena kutuk ngan lu org berdua.
dh rasa2 ari ni mcm luorg nk kena bako ni. hahahaha..

Onelove...Jambu merah warna said...

acece..rndu kt saPE tu,..
ce cter ce cter =P

tikin said...

eheheheehhehehe<<--gelak sopan
aduish budak johor..rndu kt sape tu?
hihihi :)

Misz Muffin said...

hihi.. jiwang.. :P

cik sakdi said...

gua rase macam nak terjun gaung tengok vc ini. HAHAHAHAHA aik rindu makcik mane ni beb. heh