Sunday, February 27, 2011

Munirah

Pak Rashid
kredit


cis..! wa memang tengah bengang ni. bestfriend wa mr curly, x bagitau pon yg selama ni dia ade adik pompuan. setahu wa dia ni memang anak yg bongsu.. wa kenal member wa ni sejak dari dalam perut lg.kalau lu org nk tau kitorg main calling2 jer dlm perut. (nmpak noo menipunye.. hehe)


family member wa ni memang dh kenal wa & family wa. tu sebab wa kenal sgt salasiah family dia. ayah member wa ni.. bkn wa saje yg kenal.. 1 malaysia pon kenal Radzali Buyong atau wa panggil Pak Jali jer. hehe. bole pulak skrg ni wa dpt tau Pak Jali ni ade anak pompuan nama 'munirah'. secara automatiknye member wa ni ade ler adik jgk. buktinye mcm gambar kt bawah ni.


munirah dgn ayahnya



ni yg wa tengah hangin 1 badan nih. kalau wa tau.. memang dh lame wa mengorat si munirah ni. itu x susah.. abg munirah ni bestfriend wa, so..senang lar wa kowtim. hehe. tapi.. wa dh terlambat, munirah ni pon dh berkahwin dgn amirul. melepas lar wa. tapi xpe.. wa bole ayat ex-girlfriend amirul ni pulak.. si adawiyah. hahaha


ustaz amirul dgn bapa mertua



sebenarnye.. tu semua hanya lakonan drama semata2 yg bertajuk 'Ustaz Amirul' yg sedang ditayangkn di tv3. ala.. dlm slot zarra zehra, setiap jumaat kul 9.00 mlm. Pak Jali berlakon sebagai Pak Rashid, ayah munirah atau bapa mentua ustaz amirul. ni yg nk frust menonggeng nih. apsal lar x betul2. hehe





gambar kt bawah ni baru lar betul Pak Jali dan isteri. sori lar bro kalau wa panggil 'Pak Jali' jer. itu ok lar jgk bro.. member kita sorg tu, siap panggil 'Pak Jali Laser' lg. ape kate lu bako jer dia. wuahahaha (gelak org ja;at)



senyuman menawan untuk peminat semua. hehe

8 comments:

mr.curly said...

ai sheikh..cam kenal je..hikhik

bdk johor said...

lu ar bro.. senyap2 jer! hahaha

Lagenda said...

Aik?? Konpius jap..Pesal apak dia lg ensem dr anaknya nan sorang tuh??

Muehehehe...

bdk johor said...

Lagenda:

tu lar pasal mak.. dari dulu pon den tak dapek jawapannye. hehe

edda(",) said...

cite nieh best.. pelakon pompuan pon cantik2 je.. patut la hang minattt no.... hiks

bdk johor said...

edda:

hehehe.. lu ni mcm tau2 je lar. tapi jangan habaq kuat2, nnti ade org marah. hahaha

Sephi Sephia said...

ooo...ngorat orang lain eh?
cancel macam ni!

bdk johor said...

Sephi Sehia:

haah!! kan saya dah cakap, nanti ada orang marah nanti. aiseh.. macam mana nk pujuk ni.

awak.. mana ada saya ngorat orang lain. orang lain ngorat saya ada lar. hehe