Monday, February 28, 2011

24



kalau lu org nk tau.. citer 24 ni lar yg wa paling fanatik nk tengok dlm byk2 citer inggeris. kalau citer melayu tu wa x tau lar. dulu ade yg wa suka tengok.. citer kabir hero kabir zero. mmg best citer tu. hahaha.





ok.. citer ni byk aksi. sebab utama yg wa minat tengok. lagipon wa memang dh tengok dari musim yg pertama lg. skrg dh masuk musim yg ke lapan. lu org bayangkn.. lame x..?? wa memang minat giler dgn citer ni. mengisahkn ejen CTU bernama Jack Bauer. byk berkisar soal serangan pengganas dlm tempoh 24 jam. dh nama pon CTU (Counter Terrorist Unit). ade pulak dlm episod terakhir ni pelakon bollywood.. Anil Kapoor. berlakon sebagai Presiden Omar Hassan, tapi dh dibunuh oleh pengganas.





skrg ni wa rase ini musim yg terakhir citer 24 ni. tayangannye kat astro AXN dari hari isnin sampai khamis jam 11.00 mlm. wa x penah miss tengok citer ni. tu pasal wa sanggup batalkn semua temujanji wa tepat jam 11 mlm. natalie portman kalau nk jumpe pon wa tolak. wa cakap kat dia lain tahun bole jumpe lar. hehehe.






tapi kalau wa x sempat tengok.. wa x risau punye sebab astro ade ulangannye hari sabtu dari jam 9.00 mlm smpai 1.00 pagi. fuhh! marathon tuu..!! hehe. lu org tengok lar citer tu, rugi kalau x tengok (sajer nk racun lu org) hahaha


7 comments:

Adinda Amy Sensei said...

cite apekah 25 ini??
huhu

Adinda Amy Sensei said...

ehhhh....24 lah

bdk johor said...

ni citer tentang serangan pengganas. best citer ni. tapi sedih sebab dh nk abis dh.

Sephi Sephia said...

pengganas?
eh ini mesti letak label 18!
Kanak-kanak dilarang!

Walau tak selalu berada disampingmu, kau tetap kuingati. Haish! Tercakap pulak! hahaha...

bdk johor said...

Sephi Sephia:

yela.. terlupa pulak nk letak label tu. takpe..saya letak label harga lar eh? hehe

haa!! kan senang terus terang jer macam tu!! hahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

ermmm... x penah tgk cite nih, tp kalau csi mesti wa x miss... :P

bdk johor said...

Melati Qistyna's:

ooo..lu minat citer belah2(potong) orang lar eh. nape tak kasi bako jer. kan senang! hahaha