Monday, November 1, 2010

teRus teRang


jangan pernah kau katakan
bahwa cintaku terlarang
karna tak ada yang tahu
arti cinta sesungguhnya
*
cinta datang dari tuhan
yang tak mungkin ku hindarkan
karna aku manusia
yang pastinya perlu cinta

chorus:


kepadamu aku terus terang
bahwa aku memang masih sayang
demi kamu aku relakan perpisahan

hanya KAMU yang aku sayang
bersamamu jiwaku melayang
demi kamu aku relakan perpisahan

cinta datang dari tuhan
yang tak mungkin ku hindarkan
karna aku manusia
yang pastinya perlu cinta

repeat chorus

cinta datang dari tuhan
yang tak mungkin ku hindarkan
karna aku manusia
yang pastinya perlu cinta

repeat chorus

ooo perpisahan

cinta datang dari tuhan

.

16 comments:

cik panadol said...

terus terang je...wat pe simpan2...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

terus terang tu perlu....

Melati Qistyna's Mummy said...

ehe.... aah terus terang saja ape terbuku di hati mu... [ceewahhh] :P

cik ena merduwaty said...

amboi2 der..layang jiwang nangpak...ahaaahahha

mr.curly said...

bro..terus terangla kalu lu suke kt wa..muahahaha

bdk johor said...

cik panadol:
haiya.. wa xde simpan2 lar ni. hehe

bdk johor said...

lydia miza:
betui3!!.. chaiyok lar! hahaha

bdk johor said...

melati qistyna's:
cewah!! lu cam tau jer ape ade dlm hati wa ni eh. cet!! hehe

bdk johor said...

cik ena merduwaty:
aiseh der..! lu gelak sakan nmpak kat wa. cis lu.!! hahaha

bdk johor said...

mr curly:
ai bro.. suke kat lu nk buat ape!! buang karan wa jer. hehe

jue said...

ceh..ckp org madah pujangga ye..dia pun sma gak:P

Lagenda said...

kalo ko x suka puyol, ko terus terang ajelah suka kat mak ni haaa..

Mak suka jer..miahahaha. Opsx..terlebey suda kang marah plak cek adek kesyganmu itu..

Terus terang je copek2, cpt kami2 ni leh mkn nsik minyak wei...

Aniza said...

betul...cakap terang-terang. simpan boleh sakit jiwa!

ni ada kaitan dengan tuan blog ke?

bdk johor said...

lagenda:
mak ni.. buek den malu lar pulak. hehehe

bdk johor said...

jue:
mane ade madah pujangga, wa madah berhelah jer lar. hahaha

bdk johor said...

aniza:
aiseh niza.. ni dh abis terang lar ni. tapi jgn risau.. hospital tampoi dekat jer kat sini. hehehe