Tuesday, November 2, 2010

Mocas Gracias

control muka jer..tp perut masing2, mcm2 lagu dh keluar (lapar). hehe


erk.. alhamdulillah. hanya itu yg mampu wa lafazkn sbab wa kekenyangan betul. wa nk ucapkn tima kasih pon terkeluar lak bahasa sepanyol (mocas gracias). hehe. tima kasihhhh (ala2 david alleycats) wa tujukn pd mr & mrs curly coz belanje wa ngan cik panadol serta zarra mama meow kat restoran yg wa rase ala2 stail kampung. makanan dia mmg sedap terutama ikan siakap masak 3 rasa. walau pon masakan dia x macam yg wa kenal, tp bile wa rase jer.. fuhhh! mmg sedap!! abis ikan tu kitorg kerjakn, smpaikn dah xde jejak yg ikan tu penah wujud kat depan kitorg. hahaha. brutal x kitorg makan? tu pasal wa x bole siarkn gambar2 kitorg tgh makan. adegan tu terlampau ganas!! hahahahaha

lalala.. perut kenyang hati manyak senang. hehehe

tapi wa sedih ckit coz menu yg wa nak xde lar pulak.. menu nye Kari Kepala Dinosor. yela.. alang2 diorg nk belanje kn!, wa bedal jer lar. hahaha

lain kali wa nk suruh diorg belanje ikan ni pulak lar. muahahaha!!

psst: smpai skrg wa x tau pasal ape diorg belanje. musykil2..!! hehe. pe2 hal mekasih bro.
.

12 comments:

cik ena merduwaty said...

aduh lapaq lak wa rase ni der..huhuhu

bdk johor said...

hahaha.. ape lagi der, kasi bedal jer lar ikan besar tu. hahaha

Aniza said...

ha, sudah...
kalau dorang minta ganti balik suruh buat apa2 atau kena jual macam mana?

bdk johor said...

aniza:
kalau kena jual, saya xnk 5 pound jer. muke hensem mcm ni koman2 pon 10 ribu pound. hahaha

Anonymous said...

alooo...budak pakai tudung tu cumel la....kim salam kat dia..

jgn marah arr bro...

cik panadol said...

erk!jgn cakap ikan dlm akurium tu yg kite mkn mlm tu...













sebab sedap......hihihi

Melati Qistyna's Mummy said...

kerapu tu masak 3 rasa.... best33x.... :)

awat korunk x roger2 wa haaa..... hukhukhuk

mr.curly said...

bro..kenyang kann..ok,pasni sile jumpe wa kul 12mlm kt tanjung sepat ok..(smbil pintal2kn misai ni)..hehe

bdk johor said...

anonymous:
nk kim salam xde hal maa.. tp mane salam nye? hehe

bdk johor said...

cik panadol:
ooo sedap ker? nnti klu diorg nk blnje lg kita mtk lar ikan beso tu pulak. hahaha

bdk johor said...

melati qistyna's:
sedap..? lazat..? ok amik bau jer tau.!! hahaha

kitorg dh roger kt lu.. tp satelit lak rosak kena mercun. hehe

bdk johor said...

mr curly:
bro..wa mmg dh kenyang, tp bab nk jumpe kt tnjung sepat tu pospon lg 11 tahun lar bro. hehehe