Tuesday, November 23, 2010

Hari ke 9 - GA bdk johor


nmpaknye semakin byk retakkn yg telah brlaku pd blog wa nih sejak wa m'offerkn kt lu org tuk pecahkn blog bdk johor ni. lu org mmg xnmpak, tp wa nmpak. hehe. wa tau lu org mmg ade niat nk pecahkn atau kalau bole letupkn blog wa ni. tnggu mase jer kn! hahaha. trpulang lar cmne lu org nk buat..nk patahkn ker, nk rendamkn ker dlm air (aiseh! mcm yg brlaku kt hp wa jer..hehe), its up 2 u. (ceh!! ckp omputih lak) huhu.

ok.. setakat jam 1.11pm hari ni (23 Nov.) blogger adnilsa_aslinda mndahului saingan dgn 8596 kunjungn. di ikuti oleh jue (8313). nmpaknye diorg berdua ni saling kejar mgejar. yg lain2 xkn tgk jer kot. lu org bole saing lar..tp kena gunakn enjin turbo lar. xpon lu org bole guna enjin roket yg nk brlepas ke bulan tu. gerenti tinggal jauh diorg brdua ni. mkn asap! hahaha. pe2 hal mekasih wa ucapkn coz memeriahkn blog wa ni.



psst: wa 'sarang' lu. (yg phm aje lar) hehe


8 comments:

cik panadol said...

yg bawah sekali tu xde chance nk dapat ke bro? beliau telah bekerja keras dalam pembikinan GA ni tau....haha

Melati Qistyna's Mummy said...

ehehe.... ribu riban tu start bilo? stat 1hb ritu ker?

cik pana : huhuhu, kito neh buleh pandang yo la... :P

psttt... sarang jgn x sarang :P

bdk johor said...

cik panadol:
lu jgn risau maa.. nnti kita pegi makan busat punye. hehehe

bdk johor said...

melati qistyna's:
ribu raban ni start 15hb lopas sampe 30 hb. sompat lg ni lu kejau diorg tu. hahaha

msti lar sarang. (eleh..mcm dia phm2 jer) hehehe

merduwaty said...

mane wa ni der??xde pun..hehahhahha...wa sibuk exam la der...xde mse nak pecah kan blog lu..ahhah

bdk johor said...

merduwaty:
yela der.. lu tiba2 jer hilang. mcm x-file pulak. hahaha. ooo itu mcm ka. good luck ye der.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Wahh hebatnyer,tak mampu nak bersaing,hebat sangat saingan tu..huhu

bdk johor said...

lydia miza:
mmg hebat.. perasan x blog saya ni nk pecah dh. hahaha