Tuesday, November 22, 2011

Tahniah..Tahniah..Tahniah!!


(Kredit)



Tahniah wa ucapkan pada pasukan bolasepak Malaysia Sukan Sea 2011 sebab menang perlawanan akhir menentang Indonesia. Memang sengit perlawanan tu dan jugak senget (kepala wa lar.. sebab penuh perasaan tengok game tu. hehe), yang akhirnya menjadi juara untuk memenangi pingat emas.

Walaupun banyak jugak peluang2 keemasan yang dilepaskan, terutamanya Fakri dan jugak Asraruddin.. tapi berbaloi untuk menang penentuan sepakan penalti. Wa memang tabik spring kat Apek..sebab dalam penentuan sepakan penalti, wa memang yakin dengan dia walaupun member2 wa dah tak sanggup nak tengok. haha.

Syabas sekali lagi walaupun sebelum ni wa banyak kritik diorg. Biasa lar.. dalam sesetengah permainan tu, lu perlukan pengkritik untuk tingkatkan tahap permainan lu. Jangan asyik nak puji jer. Kalau selalu puji, jawabnya diorg tak tahu lar kelemahan diorg. Lagi satu takut lupa daratan pulak. Macam si Tanggang terjun dengan labu-labunya (eh..betul ker peribahasa wa ni?)

Hahaha..


7 comments:

mr.curly said...

aduhhh..bukan si tanggang tejun dgn labu2nye le..tp si labu tejun dgn luncai2 nye..hahahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

Bukan la, mcm si luncai menderhaka kat maknya.... Keh3x....


Apa2 pon wa mmg suke bangat..... Apex mmg terbaik.... Berdebor2 wa nengok penalty.... Hahaha

Anisa said...

Memang seronok giler lah.
Dorang main bola, yang kita menonton kat rumah ni terangkat kaki tangan mengalahkan pemain... hahaha

Bangga dapat tewaskan Indonesia.
Rebah di laman sendiri.

bdk johor said...

mr curly:

aduhhh bro. kalau terjun dengan luncainya.. jawabnya berkecai lar. hahaha

bdk johor said...

Melati Qistyna's:

aiseh qis.. lu pun sama macam si curly tu. bertambah lar huru hara kepala hotak wa ni.
cet!!
hehe
tu lar wa cakap.. dia memang terbaik dari ladang. hahaha

bdk johor said...

Anisa:

Ooo..minat jugak dengan bola ye. Memang seronok giler.. tapi jangan sampai tersepak tv tu sudahlah.
hahaha

Betul tu.. dapat lenyapkan keangkuhan mereka yang tak habis2 memandang rendah pada kita.

Scarlett O'Hara said...

Mmg geram bila org buat kita cam tu.kat Johor ni padahal berlambak keturunan Indonesia kan?
Mr Curly tu mmg kelako.Nak nurun ayah dia kan sbb ayah dia romantik.:D