Thursday, November 24, 2011

Letih - Punca Kekalahan.




(Kredit)


As salam semua. Sori ye terpaksa citer pasal bola jer. Maklumlah.. sekarang tengah hangat pasal pasukan bolasepak Malaysia sejak menang final Sukan Sea Indonesia.

Ok.. kali ni mengenai perlawanan kelayakan Olimpik London 2012 antara pasukan Malaysia lawan Syria. Wa tengok kat stadium bukit jalil dengan bestfriend wa. Dia demam2 pun semangat nak pergi stadium. Caya lar bro. hehe. Semangat lar jugak tengok penyokong yang datang walaupun tak seramai masa kelayakan Piala Dunia dulu.





Mr & Mrs Curly


Keputusannya Malaysia kalah 2-0 dan sepanjang perlawanan tu memang nampak pemain Harimau kuat Muda ni sememangnya keletihan. Balik jer dari Sukan Sea Indonesia, dah kena siap sedia untuk kelayakan Olimpik pulak. Yang tak puas hatinya.. gol kedua Syria tu. Nampak kesilapan bodoh pertahanan Malaysia. Kitorg faham lar lu org penat, tapi janganlah main macam tu. Wa malas lar nak kritik.. kesian pun ada. Jangan buat lagi sudahlah ar.






Pasukan Syria best lar.. tengah segar bugar lawan Malaysia. Tak aci lar macam ni. Takpe.. lawan kat tempat diorg nanti, kita kasi belasah pulak 20-0. (kalau nak menipu tu.. biar lar possible. Ini.. impossible!)

Hahahaha..


6 comments:

mr.curly said...

dun risau bro, pasni kite belasah dorg blk..yg pastinye nti player kite akn score 5bijik sorg..ha bayangkn la kalu ado 11org..hikhik

#doooo!!!!!..naikkk!!!..ari nk kiamat!!!..hahaha

Nens Collection said...

hohoho..xpelah kalo dh rezeki x kemana kan..

thanks,sbb mai melwat sy..kunjungan berbalas!..hehe

bdk johor said...

mr curly:

peh bro!! lu lagi dasat dari wa. Score sampai 55 bijik satu game. Ini bukan setakat rekod dunia, tapi rekod planet2 lain jugak.
hahaha..

bdk johor said...

Nens Collection:

betul3!! (stail upin ipin) hehe

waka waka.(makne nye, you are welcome)
hahaha

Anisa said...

hahhaha....
tak beragak nak kelentong!

bdk johor said...

Anisa:

awak ni.. sokong lar saya. ni dia bantai gelak pulak. gelak sakan pulak tu.
hahaha..