Monday, September 5, 2011

Raya Yang Bermakna Sangat






Apa khabar semua. Masih beraya lagi ker? Kalau lu org tanya wa, wa ni masih dalam mood beraya lagi. Sampai nak buat kerja pun rasa malas jer. Kalau nak makan pun, asyik teringin jer nak makan ketupat dengan rendang lagi. Hehe. Mana nak cari ek? Takkan sedara mara atau jiran2 ada buat lagi kan! Nak anyam ketupat bukan tak bole, wa terer tau anyam2 ketupat ni. Kalau nak ajak lawan takde hal punye! haha. Tapi bab nak rebus tu yang lambat bebenor. Kurang2 3 jam kena tunggu. Aduh..! tak dapat lar nak merasa lagi.

Sebenarnya tahun ni wa rasa bermakna sangat wa sambut hari raya. Hilang segala kerinduan wa pada seseorang selama ini. Tak payah lar wa citerkan ek. Cukuplah sekadar wa yang tahu. Sori ar. hehe


Biar apa pun masalah,
gembira selalu
(Kredit)


Wa nak mintak maaf selama wa berblog ni jika ada terkasar bahasa, terkutuk pada sesapa atau tergelak lebih2 pada lu org.. wa menyusun sepuluh jari memohon ampun. Maafkan wa ek.


p/s: kalau sesapa nak jemput wa datang beraya, wa takde hal. Lagi wa suka. Lu org belum letak telefon lagi..wa mesti dah sampai punye.! hahahaha

8 comments:

cik sakdi said...

haha bro, kite pon same la,mintak maaf le kalu ade terbelasah ke ape ke. hahaha



amboiii.. berdating le tuuu. hahahah

cik panadol said...

"Hilang segala kerinduan wa pada seseorang selama ini."?Amboi2....nk cerita tak abis....kalo gini baik tak yah citer.....

urm lu dah baligh ke?hahaha

selamat hari raya, maaf zahir batin...sori kalo ade terkasar bahasa sume...wa bnyk kutuk2 lu...halalkan makan minum....chaiyok2!!

p/s:-
lu kne gak abiskan citer ni...kalo tak, mesti kne ungkit dlm meeting kelab nnt hahaha

bdk johor said...

cik sakdi:

yela.. kalau ada terbelasah ker apa ker, wa mintak maaf jugak. hehe

bdk johor said...

cik panadol:

hahahaha..
lu campak wa kat tambak johor pun wa takkan citer punye. sori ek.
hahaha

selamat hari raya jugak. wa pun mintak maaf kalau ada terkasar bahasa kat lu. kira 0-0 ek. hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

lama x singgah, wahhhh langsir raya yer :P


haip2, bek sambung cite tuh...hehehehe


selamat hari raya maaf zahir batin....

lagenda said...

mak pun mintak mahap berbakul2 gak jep..mana la tau gurau mak selama ni ada menyinggung perasaan kao yg paling halus tuh

Selamat harai raya dan mahap zahir mahupun batin ye!

bdk johor said...

Melati Qistyna's:

tu lar.. 11 tahun lu tak jenguk wa. hahaha. gurau ar.

langsir raya ni wa beli hasil dari jualan batang2 buluh yg wa cari kat hutan. tapi bukan nak buat lemang ar, nak buat meriam buluh.
wuahahaha!!

selamat hari raya qis. sori ar kalau ada terkasar bahasa kat lu.

bdk johor said...

lagenda:

hehe.. halus mulus dan kudus. haha.
ooo.. perli den ye mak. kejap2, nak hala mercun ni kat area umah mak. hahaha

selamat hari raya jugak untuk mak. maaf zahir batin.