Friday, September 23, 2011

Kekasih Gelapku


Khas buat kekasih gelapku
Izinkanku untuk mengilai sekejap.. hahahahahaha
Raya kan sebulan
Apa salahnya daku ingin beraya lagi. hehe


Kekasih gelapku yang setia juga. hehe
Walaupun rupamu tidak kukenal..tetapi cermin matamu tetap menjadi pujaan hatiku.

(Kredit)


Setelah kian lama daku merinduimu,
Dan setelah lama kau menghilang,
Kau muncul tanpa sebarang signal
Tapi itu sudah cukup buat diriku disini. (chewah)

Kau adalah sumber inspirasiku.
Kau memberi ilham buat diriku mencoret entri baru.
Tapi..jika blogku telah mula bersawang,
Itu adalah kerana bekalan internetku telah kehabisan lul lazi. hehe

Terpaksa daku menjadi peminat setia kedai mamak yang ada wifi.
Sehinggakan gambarku terpampang didinding kedai.. "orang yang tidak dikehendaki". haha

Terima kasih di atas kesetiaanmu yang tidak pernah pudar
Berkunjung ke rumahku tanpa rasa jemu.
Ku ingin mengenalimu dengan lebih dekat lagi..
tapi apakan daya dikau umpama biskut chipsmore,
kejap ada kejap takde. (senyum)

Jika kau ingin tahu.. waktu rinduku padamu datang menjengah,
Bumbung rumahmu berpuluh kali dalam sehari daku terjah.
hahaha..

Jika kau ada pesanan buatku.. aku juga punya pesanan untukmu,
"Jangan main nyorok2 lagi ar."
hehe


Walau ke mana pun dikau pergi,
ku ingin selalu disampingmu.

(Kredit)


14 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...

Uhuk2...... Apekah maknanya tu...hehehehe

mr.curly said...

perghhhh..meleleh wa bace bro..patutle sikalang ni muke atak sinyummmmm..hikhik

p/s: 'ko cekik air mate aku'..hahaha

cik sakdi said...

pergh bro.. leh sembelit kekasih gelap lu. ahhaha

cik panadol said...

gelap sungguh kekasih mu itu....

bdk johor said...

Melati Qistyna's:

maknanye.. ada makna lar tu. hahaha

bdk johor said...

mr curly:

muka atak senyummmm. ada hepiiii..
hehehe

p/s: "lain kali kalau kau mati lagi, aku takkan percaya!" (dialog citer p.ramlee- do re mi) haha

bdk johor said...

cik sakdi:

hahahahaha..wa pulak yang kena makan julap. haha

bdk johor said...

cik panadol:

bukan gelap ar.. halimunan. hehe

syafiqakarim said...

peh.mantap.jiwang.hahaha

kekasih gelap sgt lahh

Ahmad Syarif said...

Mula2 aku ingatkan lirik lagu.
Gua cba gk r nak nyanyi.
Skali madah pujangga daaa.
hahaha

bdk johor said...

syafiqakarim:

jiwang karat.. hahaha
ooo gelak sakan nampak!

bdk johor said...

Ahmad Syarif:

tu lar pasal bro.
bila angau dah sampai, jangan kata madah pujangga.. syair, sajak, gurindam jiwa dan boria pun ada.
silap2 dikir barat pun keluar sekali. hahahaha

Anisa said...

Hahaha...
Cik kekasih gelap tu cakap, dia terharu dan rasa terhibur dengan entry kekasihnya ni. Insya-Allah, dia akan ingat sampai bila2. Actually, kekasih gelap dia nilah yang paling setia dari dulu sampai sekarang...

Trima kasih ye :)

bdk johor said...

Anisa:

Alhamdulillah.. saya pun rasa terharu dengan penghargaan yang awak berikan. Dan yang paling penting, dapat buat awak gembira. InsyaALLAH..saya pun akan ingat sampai bila2 sebab awak jugak paling setia dari dulu sampai sekarang. terima kasih ye.

Ni yang sayang lebih ni. hahaha

Kasih awak dah lama saya terima:)