Wednesday, September 14, 2011

Haha.. Orang Kata Raya Tak Sah Kalau Tak Dengar Bunyi Ni.




Assalam semua. Masih mood raya? Kali ni wa tunjukkan gambar aje lar ek. Apa lagi.. main mercun lar. hehe.





Ni semua gambar dari benda alah yang kat bawah ni. Benda ni sebenarnya tercicir dari tentera NATO yang lalu kat kampung wa. (ceh!! nampak sangat nipu nya!) hahahaha


klcc a.k.a bateri

Lama tu dia meletup.. sampai wa pergi bilik air tujuh kali pon dia tak habis2 lagi.
wuahahaha!!

Ok..jom layan pulak lagu raya Hattan ni.


 

8 comments:

cik panadol said...

wa nampak langit itam je bro...betol ke dalam gambar tu ada gambar mercun yg lu borong aritu?hahahaha

cik sakdi said...

pergh dari bakar mercun tu baik la bagi gua duit raye bro. kering ni beli kucing. hahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

Lau wa dekat2 ngn umah Lu, mau wa tangkap Lu...hahaha

bdk johor said...

cik panadol:

wa mane bole letak gambar banyak2, nanti jet NATO tu datang kutip balik barang yang diorg tercicir ni.
hahaha

bdk johor said...

cik sakdi:

takpe2.. nanti wa bagi. Tapi untuk kucing lu jer tau. hahaha

bdk johor said...

Melati Qistyna's:

pasal umah wa jauh dari umah lu ar wa bakor. hehe
tapi kalau dekat, memang wa hala kat umah lu qis. wa pasang thunderclap cukup ler.
wuahahaha!!

Alin Marlini said...

Kak Alin akan ke Pontian Jumaat - Ahad ni :)

bdk johor said...

Alin Marlini:

Ooo yeke..
nak saya eskotkan Kak Alin ke Pontian tak nanti? hehe