Sunday, January 23, 2011

tiramisu -the making of..



beberapa minggu yg lepas (mak aii!!..lame nye. hehe), balik jer dri opis wa saje jer nk lepak kt kedai abg wa kt ulu langat. smpai jer kt tmpat tu.. tiba2 wa nmpak ade 2 org mat rempit sudah ragut beg sorg awek ni. ape lg.. sbagai hero malaya wa pon terkam lar kt mat rempit tu. tgh wa nk gigit tulang rusuk dia.. x semena2 wa t'dgr ade org mjerit 'cut!!'. bila wa pusing belakang..wa tgk ramai org pandang semacam jer kt wa. laa..rupa2nye diorg tgh sunting..ops!! silap lar..shooting drama. huhu.nasib baik wa x kokang otak mamat yg ragut beg tu tadi. hehe.





sbenarnye tu salah satu babak dlm drama 'tiramisu' yg sedang ditayangkn kt tv3 dri jam 7 hingga 8mlm setiap hari dri isnin smpai khamis. dpt lar jgk wa tgk mcm mane diorg buat citer drama tu. kire mcm 'the making of..' lar. pelakon yg terlibat utk babak tu adalah fauziah gous dan pierre andre. susah jgk diorg nk abiskn babak tu smpai tpaksa buat b'ulang kali hanya utk babak fauziah kena ragut ngan mat rempit tu. ade jgk pelakon lain yg wa nmpak mcm sheila mambo dan zain ruffedge.




ni lar saje gmbar yg sempat wa rakamkn ngan lensa kamera wa (cet!! kamera hp yg tah brp megapixel jer. hehehe) utk lu org tgk. ape..?? gmbar ngan pelakon fauziah gous?? aisehmen bro.. xkn wa nk publishkn.. lg pon wa mghormati permintaan dia sbab dia xnk timbul gosip2 liar nnti kt pminat2 luar sane (cet!! perasan.). hehehe. dia ckp kalau wa rindu, wa bole tgk gmbar dia. wa bile dgr cenggitu trus wa ckp.. sori ar kak, wa x rindu kt akak. wa rindu kt manusia beku tu jer. hahaha


tgh brhenti rehat.



psst: wa xleh brlakon sbab kalau wa yg brlakon.. mau jd gile pengarah tu. mcm director ahmad nisfu (arghhh!! aku xde kena mengena dlm ini cerita..!! wiung..wiung..wiung..) hahaha

16 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...

agak2nye lau lu berlakon, bape puloh kali cut daa..... :P

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

ahaks...kamu tak jadi pelakon tmbahan ke..hehee

bdk johor said...

Melati Qistyna's:

tu lar pasal..wa mmg xleh berlakon. lain disuruh, lain lak wa buat nnti. hehe

bdk johor said...

Feez:

wa x layak pelakon tambahan, koman2 pon nk jadi pelakon watak jahat. hahahaha

Isteri Yang Comel said...

budak johor, tak silap IAM since nie esok episod dier kuar tv...

bdk johor said...

Isteri Yang Comel:

yup!! betol tu. oleh sebab jwpan betol..wa hadiahkn kek tiramisu utk lu. tapi gambar kek je lar. hahaha

kakngah said...

babak ni kuar episod smlm..

bdk johor said...

kakngah:

betul kakngah.. sbenarnya saya ade dlm babak tu, tapi saya jumpa pengarah suruh dia hilangkn gmbar saya sbab saya ni low profile org nye. hehehe

Sephi Sephia said...

Manusia beku?
hahahahahaha......

bdk johor said...

Sephi Sephia:

hahaha.. amboi gelak sakan nampak!:-)

bighagenjo said...

kau jadi org lalu lalang je la, dapat rm10 kot. hehe

bdk johor said...

bighagenjo:

'muka mcm ni punye hensem 5 paun jer'(dialog citer p.ramlee 3 abdul) hahaha

Lagenda said...

klu lu berlakon bro, mak le org yg dulu2 beli ticket!!

Mana leh lepaskan citer pelakon yang akan menggeletekkan kelenjer pituitari dan mendula obligataku bila tgk dia berlakon..

Hantu mak limah pun kalah

bdk johor said...

Lagenda:

ai mak.. perli den nmpak!! huhuhu.
tkpe mak.. den akan buktikn den bole jd pelakon berjayo. hehe

zarra said...

poziah gaus....wa x minat dia laaa...wa suka jue aziz...sbb cumel dia unik..

bdk johor said...

zarra:

ooo.. lu minat jue aziz. bukan aziz m osman ek? hahaha