Sunday, July 7, 2013

White House Down





Assalam kengkawan semua. Semalam wa pergi tengok wayang citer White House Down ni. Biasa lar.. wa memang suka tengok citer2 aksi macam ni. Bukan citer yang asyik meleleh jer air liur mata dia. Hehe. 




Ok.. citer ni memang best. Walaupun kebanyakkannya penuh adegan tembak menembak.. tapi ada jugak unsur2 komedi. Ala.. lawak melawak lar. Itu yang tak boring tu bila tengok citer ni. Ada ker penjahat.. yang mukanya bengis, kejam.. tapi takut jugak kena penyakit kencing manis. Hahaha. Kira penjahat ni pun ikut jugak nasihat kerajaan. Jangan makan/minum yang manis2 sangat. Kurangkan gula dalam makanan. Lawak betul lar. Haha

Wa cadangkan sapa yang belum tengok citer ni.. pergi lar tengok. Memang tak rugi. Presiden AS pun pandai jugak buat lawak. Aisehmen..! boleh masuk Raja Lawak lar macam ni. Gerenti menang punye.!

Hahahaha..


4 comments:

Alin Marlini said...

wa pun suka..mcm best ni..

noornazuha said...

yg lawaknye presiden pun pandai wat lawak..hehe

bdk johor said...


ALIN MARLINI:

peh!! lu pon suka ar Alin. Ini macam sudah bagus! Haha

bdk johor said...


NOORNAZUHA:

tu lar.. agaknya presiden tu bekas peserta pilih kasih ni. tak pon dari sinaran pasport kegemilangan.
Hahaha..