Wednesday, July 3, 2013

[Pasca Final Piala FA 2013] Suasana Di Stadium.






Nun sana penyokong Johor, wa dapat tengok dari jauh je lar.
wa duduk kat area sini jer. atas tangga lak tu. nak komplen lar cenggini. hehe


video
"Oooo.. ayuh kelate ku..hari ini kita pasti menang..yeahh!!"



Itu lar serba sedikit yang dapat wa lekatkan kat sini. Apa2 pun tahniah wa ucapkan pada pasukan Kelantan. Yang pasti pengalaman dalam Final memainkan peranan yang berguna buat pasukan Kelantan. Untuk pasukan Johor.. takpe.. hero kalah dulu kan!. Hahaha. Biasa lar tu.

Jangan memanjang kalah lak lepas ni sudah lar. Mau wa suruh diorang semua jalan itik dari Bukit Jalil sampai Pasir Gudang. Amacam.. ok tak denda wa tu?

Hahahaha..


No comments: