Friday, September 7, 2012

Dari Selatan Tanahair Ke Pantai Timur.






As salam pada kengkawan yang wa sayangi semua. Kabare? Selamat Hari Raya. Bila nak ajak wa pergi open house ni..? Wa dah lama tunggu lu org ajak wa ni. Hehe. 

Kali ni wa nak citer, yang wa punya sakan beraya sampai ke Bachok, Kelantan wa cakap lu. Haha.. jauh tak wa pergi beraya. Yela..raya kan sebulan. Tahun ni memang wa raya betul2. Satu Malaya wa pusing. Hahaha.

Sebenarnya.. wa dan keluarga wa datang sini ada tujuan yang penting. Penting dalam hidup wa. Pada hari raya ke 13 (31 Ogos 2012) wa selamat mengikat tali pertunangan dengan orang Kg Telong, Bachok. Alhamdulillah.. dengan berbagai2 dugaan, dapat jugak dilangsungkan majlis ini. Doakan jodoh wa ke jinjang pelamin ye. InsyaALLAH..







Kalau lu org nak tau.. semua gubahan ni Mrs Curly yang buat. Cantikkan!! Kalau lu org nak suruh dia buat boleh.. takde lar punya. Harga boleh kawtim. Tapi dengan syarat lu org kena belikan wa topi koboi sepuloh. Ok tak..? Hahaha..







2 orang ejen khas (depan) yang wa lantik memantau keadaan. hehe



Sori lar ye.. wa rasa banyak pulak gambar yang wa tampal kat sini. Bukan apa.. teruja sikit. Hehehe.
Gambar wa dengan tunang?? Opss sori.. wa ni pemalu sikit. Hahahaha..


8 comments:

ài ní zá said...

Fuh raya sakan nampaknya.
Alhamdulillah. Selamat bertunang. Dugaan zaman bertunang besar kata orang-orang tua. Apepun, sebagai teman sebelog, semoga segalanya selamat hingga ke pelaminan ya =)

Scarlett O'Hara said...

baru bertunang rupanya.... Selamat bertunang!
p/s Mana gi Si Curly tu lama tak bogging?

bdk johor said...


Aniza:

Hehe..memang raya sakan. Kasi pulun habis tahun ni. Hahaha.
Alhamdulillah..terima kasih. Memang dugaannya besar.. tapi dengan doa dari awak dan kengkawan yang lain, insyaALLAH saya dapat tempuhinya.

bdk johor said...


Scarlett O'Hara:

Takde lar baru.. dah seminggu lebih dah. Hehe.
Terima kasih Scarlett.
p/s: si Curly tu ada.. cuma dia tengah menjalani latihan intensif ala2 komando untuk mengempiskan perut dia tu. Hahaha..
Alamak.. Curly dh marah, cabutttttttt!!!!

Alin Marlini said...

pewittt...tahniah bro. Seomoga kekal abadi.

bdk johor said...


Alin Marlini:

pewitt!! hehe..
terima kasih Alin.. arigato.. syukran jazilan.
Moga kekal abadi. InsyaALLAH.

jue said...

owh..selamat bertunang..hahaha...nk tunang jgak..hehehe

bdk johor said...


jue:

tima kacih..
Apa..nak tunang jugak? Kalau camtu jue jadi tunang nombor 2 wa lar eh?
Hahahaha..