Friday, September 28, 2012

Awas Buat Perokok..!!



Selama ni kita dah biasa dengan papan tanda ni kan! Kira mana2 kaki rokok tak heran pun dengan papan tanda macam kat bawah ni.








Apa kata kita kasi tukar pulak papan tanda macam kat bawah ni pulak. Tengok berkesan ker tak.

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V






Hahaha.. amacam.. ada berani tak lu orang nak merokok kat area ni.! Kalau wa lar.. wa sanggup makan siput sedut dari merokok kat sini. Tapi nasib baik lar wa ni tak merokok. Kalau tak.. mau jadi zombi.!

Hahahahaha...




Ayat simpati: Wa kalau kena selsema ar.. wa tak boleh bau asap rokok. Bukan apa.. hidung wa ni manja sesangat. Hehehe..

2 comments:

ai ni za said...

Hidung ngengade tu!

Alin Marlini said...

hahahaha..denda duit lagi ok...

baguslah x merokok...terjamin kesihatan skit