Monday, August 23, 2010

Ini BoleH M'datangkn MaraH


Mungkin lu org penah mengalami ape yg wa alami skrg. broadband maxis yg wa pakai skrg ni (berukband kate blogger2 sume) dh hantar mesej keamanan kat wa mintak wa topup kn lg kapasiti kalau wa nak kasi laju lg coz limit wa sblom ni dh abis. kalau nak tambah 1 gig (extra 1gig) lagi wa kena wat bayaran 28 hinggit bulan2. wa ape lagi..naik hangin lar 1 badan. mendidih kepala hotak wa ni smpai dh kuar asap dh.. hehehe. dah lar sblom ni diorg punye line kdg2 bole myebabkn wa kena kencing manis. lembab sgt cam kura2 (sori ar kura2.. wa tpaksa guna name lu). skrg ni lagi lembab.. wa rase kalau wa dari johor g kelumpo, pastu wa balik semula ke johor.. lembab dia tu x abis lagi..huhuhu. tu la sebabnye wa kadang2 x dapat melawat sgt blog2 lu org. wa mintak maaf zahir dan batin ar. (bole ker ucapkn dulu? hehehe)

kang wa tembak berukband ni kang..
baru padan muke wa xbole pakai..huhu


6 comments:

cik ena merduwaty said...

der sabar der, wa macm tu gak..
tapi nasib baik berukband wa ni abg wa yang bayaukan...ahaha...kalau tak lame da wa campak beruk band ni kat tepi jambatan berhantu sebelah kolej wa ni....ahhahahha.

mr.curly said...

bro, pe name group beruk band tu??.. die nyanyi lagu makyong ke ape .. hehe

sizuka[Izzati] said...

sabar sabar.kalo tembak nnti kne masuk pnjara pulak:P

bdk johor said...

cik ena merduwaty:
pasal wa sabar lar ni wa tak campak berukband tu kat tasik kenyir. hehe. ai..ade jgk jambatan berhantu ker kat kolej lu tu? ape lu tak takut ker? hahaha

mr curly:
ape plk lagu makyong bro.. dia nyanyi lagu perigi biru. hehehe

sizuka:
wa mmg sabar ni.. kalau tak dah lame lebam! hehehe

cik panadol said...

lu kne naik genting bru line laju kot...haha

bdk johor said...

cik panadol.. agaknye mmg betol lar cakap lu. wa kena panjat genting dulu baru ok kot.. aiseh..perli nmpak!! huhu