Thursday, July 16, 2015

Selamat Hari Raya AidilFitri. Ikhlas Dari Budak Johor





Selamat Hari Raya AidilFitri buat semua kengkawan wa. Mohon maaf jika wa ada terkasar bahasa selama ini. Mintak maaf jugak sebab dah lama biarkan blog ni sampai ada sarang labah2. Pada sesapa yang ada vakum sedut habuk tu..boleh bagi wa pinjam tak? Wa nak taip pun dah tak nampak keyboard ni. Bersawang2.

Hahaha

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Yeaayy..!! best main bunga api macam dulu2 kan!. Hehe


Kalau lemang..keluarga wa dah jarang nak buat. Tapi kalau ketupat..memang tiap2 tahun tak pernah miss. Semua adik beradik wa terer anyam ketupat. Termasuk wa lar. Lu orang kalau nak celen anyam ketupat dengan wa..no problem punye. Sapa kalah..kena duk depan meriam ar, pastu wa yang bakarkan.

Amacam..ada berani? Hahahaha


Ye..semoga senyum selalu ar.


Penutupnya.. boleh jer datang ramai2 serbu rumah wa. Tapi duit raya takde lar ek. Kalau ada pun..lu orang dapat duit yang jumlahnya dah siap2 dipotong untuk kos GST 6%.

Hahahahaha.

Maaf Zahir & Batin.

Hehe


No comments: