Tuesday, December 16, 2014

BR1M 2015 - Perkara Yang Patut Diadakan




Assalam semua. Ok lar.. kali ni nak habaq mai pasai BR1M ni ek. Peh.. hancus bahasa wa. Macam2 loghat pulak masuk. Hahaha.

Wa dengan bestfriend wa.. mr curly ada sembang2 pasal brim ni. Yela..kitorang masa tu kat LHDN Jalan Duta. Memang ramai yang datang lar jugak. Entah macam mane.. timbul idea dari bestfriend wa ni. 

Mr Curly : Bro.. camne kalau diorang ni sedekahkan nasi bungkus pada orang2 yang datang ni? Kesian pada diorang ar bro. Kalau diorang taknak ambil pun takpe. Kita niat sedekah jer kan!
Wa : Sape yang sedekah bro?
Mr Curly : Lembaga Hasil lar.
Wa : Betul jugak tu.
Mr Curly : Ala.. berapa sen sangat lar kalau sedekah kat diorang ni. Mungkin ada yang tak sarapan lagi nak datang kat sini. Kesian pada yang bawak budak2.
Wa : Wa setuju bro. Memang pun..berapa sen sangat lar kalau beli nasi bungkus tu. Pahala pun dapat. Lagi banyak hasil nanti boleh dapat.

Dalam hati wa.. 'tak kisah lar boleh tak boleh bro.. lu niat pun dapat pahala.'

Pada yang nak kemaskini borang BRIM 2015..boleh klik kat sini

 


1 comment:

CEO Siber said...

...


Pemimpin BN Sindir Anak Muda Pahang TerLAJAK BODOH!

Kenapa?

Anak Muda Pahang Kecik Hati dan Merajuk..

Kerana UMNO - Setiap Anak Pahang tanggung HUTANG!


* Kelantan habis bayar hutang BN, Pahang negeri BN menimbunkan hutang.

Saya Ulang..

Kelantan habis bayar hutang BN, Pahang negeri BN menimbunkan hutang.

Sumber Berita

>> Sumber 1 <<

>> Sumber 2 <<






...


Anak Muda Johor Terguris - Inilah UMNO... Jahat dan tiada hati perut langsung!!... Kesian Betul!!
( Lihat Bukti Di Youtube )

https://www.youtube.com/watch?v=5WEaBZcx-WE

https://www.youtube.com/watch?v=vw2B1XMax04

https://www.youtube.com/watch?v=0tRzqwkqrC0

https://www.youtube.com/watch?v=0NuxFlS80bg

https://www.youtube.com/watch?v=SviwJnhNA-Q

https://www.youtube.com/watch?v=RowxovebgI4



Sumber Berita

>> Klik Di Sini <<