Friday, April 4, 2014

Misteri




Assalam kengkawan semua. Wa nak citer sikit jer berkenaan kehilangan Pesawat MH370 ni. Harap jangan ada yang emo pulak ek. Sebenarnya wa dari dulu yakin yang kesemua penumpang dan anak kapal semua masih hidup lagi. Itu hati kecil wa yang cakap. Hati kecil lu orang wa puchitau (tak tau) lar. Haha.

Sejak dari hari pertama lagi banyak sangat kenyataan yang bercanggah dari pihak berkuasa. Wa rasa lu orang pun dah tau kan. Benda simple contohnya percakapan terakhir pilot dengan menara kawalan. Macam ada sesuatu yang diorang sembunyikan. Wa tak nak ulas panjang2 lar sebab kat internet dah story benda yang sama. 

Cuma wa tak setuju bab MH370 berakhir di hujung lautan Hindi. Selagi tak jumpa bangkai pesawat.. selagi itu wa yakin yang diorang semua masih hidup. 

Sama2 kita doakan ye. Sebaik2 perancangan manusia.. ALLAH Taala jua yang menentukanNYA. Amin.


pst: cari kat lautan tak jumpakan.. apa kata cari kat daratan pulak. Betul tak?

3 comments:

Noor Mala Shahar said...

singgah sini...

menabung nuffnang

Noor Mala Shahar said...

singgah sini...

menabung nuffnang

ct cheery said...

urmm..hanya Allah yang taw.tp kita jgn pulak putus asa teruskan usaha.

singgah sini klik nuff :)