Tuesday, April 16, 2013

Berakhirnya Sebuah Mimpi Yang Panjang





As salam buat kengkawan yang wa rindui selalu. Dah lama wa tak ke udara ek. Takde ker sesape yang rindu kat wa ni. Hehe. Apa...?? tak rindu? Kalau camtu terpaksa lar wa sawang2 kan blog wa ni lagi 6 bulan ar. Hahaha.

Alhamdulillah.. wa telah selamat di ijabkabulkan baru-baru ni.. dan berakhir lah sebuah mimpi wa yang sungguh panjang. Doakan moga jodoh wa berkekalan ye. Amin..


video


Gambar2 di Kelantan.













Gambar2 di Kuala Lumpur pulak kat bawah ni. Untuk gambar yang lebih menarik, wa panggil kawan wa untuk jadi paparazzi photographer majlis wa kat sini. Dia pun blogger jugak iaitu Kecik. Kalau lu orang berhajat nak gunakan khidmat photographer, sila jangan malu-malu contact dia. 25 jam sehari. Waktu dia tidur pun boleh kacau dia. Hahaha. Jangan marah ar kecik.


Ewah pengantin ni..malu2 lak nak tunjuk muka.

Cak!! haha


JENG..JENG!!.. INI LAR PENGANTIN YG SEBENARNYA. YG WA BERARAK TADI BIKIN GEMPAK JER! HAHAHA


Tersenyum simpul kedua mempelai ni. Hehehe

Hah!! ini lar paparazzi wa. Kecik tapi cili api. Hehe


Dah lar ek..! tak larat wa nak tepek gambar banyak2 kat sini. Ada pulak yang marah nanti. Hehehe


No comments: